Op zaterdag 14 april is er een concert in onze kerk. (Kortenhoevenseweg 4)
Het Nederlandstalig muziekstuk is geschreven door Ria Borkent en gecomponeerd door Marco den Toom.
Het gaat over het leven van Jezus hier op aarde, we krijgen door het leven van Jezus hier op aarde een inkijk in het leven in Gods Koninkrijk. En we krijgen gelijk de boodschap mee om om te kijken naar de mensen om ons heen.

Het oratorium bestaat uit veertien delen, die afgewisseld met Bijbellezingen wordt uitgevoerd door de koren en muzikale intermezzo's. Er wordt o.a. gezongen: - De doop van Jezus - Zijn verzoeking in de woestijn - De storm op zee - Het broodwonder - De genezing van een verlamde. Het oratorium eindigt met het volmaakte gebed - Onze Vader.
Muzikale begeleiding bestaat uit:  orgel, piano, fluit en viool. Algehele leiding dirigent Warno Ruting.
De bijbellezingen worden verzorgt door Adrianne Vroegindeweij.

Aanvang 20:00 - kerk open 19:30 uur.
Entree € 10, kinderen t/m 15 jaar € 5.  Zie voor meer informatie www.musicaprodeo.nl
Regiokoor Musica pro Deo uit Meerkerk zingt dit samen met Shining uit Bergschenhoek en De Lofstem uit Hoevelaken.

VAN HARTE WELKOM!